Monday, July 6, 2009

seluar pakatan pembangkang berlubang..


Salam..
Kita lihat Pakatan Pembangkang semakin nampak kelemahan dan ketidak tulusan hati wakil rakyatnya dalam berbakti untuk rakyat.Kita lihat isu di Kampung Pala. Guan Eng dengan senang hati ingin melepaskan tanggung-jawab kepada kerajaan pusat.Negeri yang kecil itu pun tak mampu untuk ditadbir apatah lagi negara Malaysia ini. Guan Eng dan puak-puak seangkatannya hanya pandai menabur janji manis dan pandai cakap saja.Sedarlah semua,kerajaan negeri yang dipilih rakyat ini sebenarnya dah jadi kelam kabut dan selamanya akan terus sesat lagi menyesatkan.Nasib baik Nizar tak dapat balik takhta di Perak. Kalau tak, apalah yang akan terjadi. Bila dah tak mampu, baru nak serahkan kepada kerajaan pusat. Siapa kerajaan pusat???Fikir-fikirkanlah???Ana harap sahabat-sahabat pembaca blog, bukalah mata hati sahabat-sahabat semua.Siapa sebenarnya yang membela rakyat dan mampu menjadi pemerintah...dan siapa sebenarnya hanya mahu dapat kuasa dan nama sahaja.ISiapakah golongan ini???Inilah akibatnya jika amanah di abaikan maka Allah turunkan kesusahan dan kesempitan kepada mereka.Seperti firman Allah dalam Surah At-Taubah ayat 76 yang bermaksud :
"Maka setelah Allah memberi sebahagian dari kurnia-Nya, dan mereka kikir dengan kurnia itu, dan berpaling, dan mereka memanglah orang yang selalu membelakangi ( kebenaran)"

Allah Maha Mengetahui apa sebenarnya yang ada dalam hati setiap pemimpin pembangkang ini. Jika niat mereka baik, mustahil Allah menyulitkan usaha mereka..ternyata ada niat yang buruk dan semua itu telah jelas sekarang..Mereka boleh menipu rakyat tetapi tidak dengan Allah..sebagaimana firman Allah di dalah Surah At-Taubah ayat 78 yang bermaksud :

" Tidakkah mereka tahu bahawasanya Allah mengetahui rahsia dan bisikan mereka, dan bahawasanya Allah mengetahui segala yang ghaib"
Maka fikir-fikirkanlah...ternyata seluar(kepimpinan) pakatan pembangkang berlubang...

7 comments:

Ashley Ahmed said...

Salam Perjuangan,

Junah means shield

Anonymous said...

SLM SK..BERSABAR LAH..WLUPUN BLOG SK DI GODAM ITU MENUNJUKKAN TENTANGAN KITA BERHASIL MENGEGAR PUAK JAHANAM2 DI SANA..USAH DI RISAU KAMI SENTIASA MENYOKONG PERJUANGAN ANDA..ALLAHUAKHBAR!

revolusi pedang srikandi said...

Terima kasih Jeffry..
salam ukhuwah Junah

Lord Garam said...

SALAM ZIARAH SK,

BLOG BARU IDEA MESTI FRESH..ADA DI HACK BERMAKNA PERJUANGAN KITA MAKIN MENDAPAT TENTANGAN..

TERUSKAN SK..

denaihati said...

Salam perjuangan...dalam perjuangan pasti ada dugaan.

The Lying Eyes said...

teruskan perjuangan sis... dengar kata kena hack... xpe .. sabar, ini menunjukkan mereka benar2 terdesak dalam menyekat kemaraan rakyat yang membenti pakatan...

Sulhairil Hafiz Bin Haji Sulaiman said...

Salam

sesungguhnya Allah SWT maha adil....taniah atas keyakianan saudara, kerana tidak putus asa walaupun blog pedang sri kandi telag dicantas. Ini menunjukkan puak-puak PR ini sudah mula ketakutan