Saturday, July 11, 2009

Selangor Muflis????Khalid kaya...Singapor ketawa..ANWAR berjaya

salam ziarah..ana tak rasa terkejut dan juga tidak berasa hairan dengan apa yang telah berlaku di Selangor di bawah pemerintahan KHALID IBRAHIM ( PKR).Nampak gayanya Selangor akan merasa jugak untuk menjadi seperti Kelantan. Pembangunan yang lambat sebab duit dah tak ada...masuk dalam kocek KHALID...oh..mungkin KHALID sedang mengumpul dana untuk membantu ANWAR membina kehidupan baru di luar negara..ataupun KHALID sedang mengumpul dana untuk membayar ikat jamin ANWAR untuk perbicaraan yang akan berlangsung nanti...sebab dana belum cukup..maka KHALID memberitahu kepada ANWAR untuk berusaha mencari alasan agar perbicaraan ditangguhkan...ataupun..mungkin KHALID sedar bahawa penyokong PKR alias ANWAR telah berkurangan maka dana diperlukan untuk membayar pelakon upahan agar berkumpul di luar mahkamah bagi menyokong ANWAR..ataupun...KHALID nak cari kos pengangkutan bagi membawa penyokong upahan dari luar Selangor untuk hadir ketika perbicaraan nanti...oh tidak....
Dan kita juga akan melihat sedikit demi sedikit syarikat bumiputera akan berkubr tanpa nisan kerana tiada ruang untuk bernafas kerana semuanya telah diserahkan kepada syarikat luar terutamanya Singapura.
KHALID dan ANWAR ni memang sekepala..segala tindak tanduk mereka menrosakkan Melayu malah menggadaikan maruah bangsa, negara dan agama. Sebagaimana ANWAR membuka ruang untuk zionis meresapi Malaysia, KHALOD memberi ruang untuk Singapura meresapi Selangor dan akhirnya rakyat Selangor akan merempat di negeri sendiri.Salah siapa????salah orang yang memberi ruang dan peluang kepada mereka untuk berdiri dengan gahnya.

No comments: