Friday, July 17, 2009

Risau nya....Selangor apa nak jadi..PAS berdiam diri...

Salam Ziarah..
ana risau lah dengan apa yang berlaku di Selangor..macam-macam bala dah datang...bermula dari kepincangan pimpinan Khalid dan sekarang ni Setiausaha Sulit Exco DAP pulak meninggalkan dunia ini.

Apa yang ana risaukan ialah...semakin kita hampir kepada perkara sebenarnya yang berlaku di Selangor..telah ada yang menjadi korban..nyawa pulak tu. Kita tengok siapa pulak yang menyusul mendiang selepas ni kerana memberi maklumat tentang majikannya.

Khalid....anda di mana? Kenapa berdiam diri? Bukankah mereka sahabat anda? Belum hilang kisah kongsi gelap di Selangor...kematian ala-ala gangster pulak berlaku di Selangor. Mungkinkah ada di kalangan pemimpin di Selangor bimbang rahsianya terbongkar? Kemudian dengan sewenang-wenangnya melemparkan tuduhan kepada UMNO, BN dan SPRM.

PAS, di manakah setiakawan anda? Bukankah anda ada ilmu agama yang mendalam? Bukankah DAP sahabat anda yang sedang dalam kesusahan? Kenapa tak buat solat hajat untuk mencari kebenaran tentang kes Mendiang Teo? Adakah solat hajat hanya dilakukan untuk mencari kesalahan UMNO atau BN? Adakah solat hajat hanya dilakukan untuk menang pilihanraya saja?

Sebelum terlupa, buatlah solat hajat agar ANWAR dibebaskan dari tuduhan liwat..Sampai sekarang PAS takpulak heboh-heboh nak buat solat hajat..

HAnya satu jawapan kepada persoalan ana ini....iaitu....PAS memang tahu ALLAH tidak akan memakbulkan doa orang yang membela orang yang sememangnya bersalah.....Firman Allah di dalam Surah Huud ayat 20 yang bermaksud :
" Orang-orang itu tdak mampu menghalangi Allah untuk (mengazab mereka) di bumi ini. dan sekali-kali tidak adalah penolong bagi mereka selain Allah. Siksaan itu dilpat gandakan kepada mereka. Mereka selalu tidak dapat mendengar ( kebenaran) dan mereka selalu tidak dapat melihatnya"

6 comments:

antipkrsarawak said...

SALAM... saya yakin kes bunuh di polsec selangor adalah KONSPIRASI.. beliau sebenarnya dibunuh atau membunuh diri.saya cadangkan agar DETECTIVE CONAN dipanggil untuk menyiasat...

najamarine said...

salam saudari,
betul antipkrsarawak,kalau conan tak leh siasat,kita terpakse paggl insp.gadget..

doa kita sentiasa di dengar oleh yg maha kuasa,alhamdulillah..Allah akan pertontonkan satu persatu selepas ini.

sekarang kita hanya tunggu putar belit puak2 neraka PKR selangor pasal kes ni..tugas kita hanya menegakkan kebenaran..bukan untuk kepentingan diri..

-kesinambunagn perjuangan-
jiwa-najamarine.blogspot

Jeffry said...

SLM S.K. SEJAK KES KEMATIAN MENDIANG TEOH, PAS HANYA BERSUARA DI MASA TERTENTU SAJA. SELEBIHNYA PKR YG MELALAK!. NIK AJIS MUNGKIN SDG TERCARI2 FATWA MERAPU UTK MENGHALALKAN PERBUATAN DAP! KITA TENGOK NANTI

Jeffry said...

SLM SK..PAS MUNGKIN BERKIRA2 UTK MENGELUARKAN SATU FATWA BRU UTK MENGHALALKAN KEGIATAN KONGSI GELAP DI SELANGOR..KITA TUNGGU!

Basuh Baju said...

ah- semuanya nak diisukan..nasib rakyat marhaen mcm mana?

ddinbunga said...

salam, membangkang apa yg orang lain buat memang mudah dibanding dengan menjadi pemerintah untuk memuaskan hati orang lain...

sebab itu bukan semua orang boleh jadi pemimpin kerana diri sendiri pun tak terpimpin..sebab itu akhir jalan mudah bunuh je....MAFIA

Rakyat Selangor balik lah ke pangkal hiway