Wednesday, July 1, 2009

kenapa mahasiswa?????

salam pertemuan....tentu semua ada mendengar kisah pelajar Akademi Pengajian Islam yang ditangkap kerana perbuatan yang memalukan Universiti Malaya dengan menconteng dinding Dewan Kuliah Utama Akademi Pengajian Islam Universiti Malaya.Apa yang terkilan ialah kenapa pihak pembangkang tergamak menggunakan mahasiswa yang baru nak membina hidup????Adakah pihak pembangkang sudah ketandusan idea sehingga terpaksa mempergunaakan Mahasiswa untuk memuaskan nafsu politik jahat mereka???Tidakkah mereka terfikir bahawa mereka telah menganiaya mahasiswa tersebut????Dan apa yang paling menyedihkan mahasiswa terbabit adalah pengikut buta ANWAR IBRAHIM....sepatutnya ANWAR berasa malu di atas perbuatannya itu......

3 comments:

Sulhairil Hafiz Bin Haji Sulaiman said...

aslkum..
sebab Tuan Guru Nik Aziz suka maki dan tudung serta hina sesama Bangsa, maka tidak hairanlah Mahasiswa pro-pembangkang bertingkah-laku demikian sebab sifu di mcm tu

FFCrew said...

mereka melatih untuk memporak-poranda kan negara.....
itulah tektik merka

azman said...

walau apa pun terjadi, jangan lah conteng conteng. sedarlah, kita orang melayu sepatutnya tak terikut ikut budaya barat. barat macam lain, dan memang tak sama langsung dengan kita. kita jangan terikut2 dengan budaya kuning yang tak berkesudahan.