Wednesday, October 28, 2009

salam bersidang semuanya....

salam ukhuwah dan salam sejahtera..
hari ini kita sekali lagi bakal menyaksikan satu peristiwa penting yang bakal mempengaruhi corak politik di negara kita yakni sidang DUN Perak.
jika satu ketika dahulu kita menyaksikan pelbagai ragam YB -YBkita yang agak memalukan, ana berharap keadaannya berubah pada hari ini.usahlah seperti golongan yang tidak memiliki sahsiah diri dan jagalah status diri anda.
YB-YB sekelian..buktikan bahawasanya anda sememangnya berjuang untuk kepentingan rakyat dan bukannya untuk kepentingan individu tertentu semata-mata. ikutilah segala peraturan dan kawallah emosi anda. berinteraksilah secara profesional dan bukannya emosional. perbincangkanlah tentang masalah rakyat dan janganlah bersikap ala-ala gangsterisme.
Kepada mereka yang ikhlas memperjuangkan hak rakyat, teruskan perjuangan anda walaupun diprovokasi...jika bukan anda siapa lagi yang diharapkan oleh mereka????
TAKBIR!!!ALLAHHU AKBAR!!!

1 comment:

Unknown said...

salam, betul bro....mereka ini memecah rekod maruah institusi Yang Berhormat ranap sama sekali...ini lah akibatnya, dalam islam menetapkan jika bukan ahlinya, kita bagi sesuatu jawatan padah akibatnya.....