Tuesday, September 8, 2009

Virus menular???Selamatkan negeri anda!!!!!

Salam ziarah...
Sahabat-sahabat yang ana sayangi...di sini ana ingin berkongsi sesuatu yang sewajarnya kita fikirkan bersama. Adakah kita akan biarkan Selangor selamanya dalam keadaan begini????Adakah kita akan membenarkan perkara yang sama berlaku kepada negeri-negeri lain di Malaysia gara-gara tertipu dengan wayang lakonan Pakatan Pembangkang di bawah pimpinan ANWAR IBRAHIM.
Sahabat-sahabat,
Bar Council dalam satu kenyataan berkata samada Seksyen 23 Shah Alam kawasan majoriti Melayu tidak penting atau relevan. Menurut mereka lagi ia tidak boleh digunakan sebagai alasan untuk menolak pembinaan kuil.

Melalui hal ini, kita dapat melihat mereka sudah tidak memperdulikan Perkara 3 di dalam Perlembagaan Negara. Apakah yang telah berlaku????? Adakah AGAMA ISLAM sebagai agama rasmi sudah tidak diendahkan lagi????Adakah ORANG MELAYU sudah dicabul haknya???? Apa pendirian peguam ISLAM di dalam BAR COUNCIL?????Mana perginya ulama-ulama yang berdiri setia bersama ANWAR IBRAHIM ketika hak orang ISLAM di SEKSYEN 23 dipermainkan???Adakah kita ingin SELANGOR menjadi serambi kuil pulak sebagaimana KELANTAN menjadi Serambi Berhala????Sahabat-sahabat...fikir-fikirkanlah....

Wahai rakyat SELANGOR...Bangkitlah berjuang...pertahankan hak anda tanpa memperlihatkan ISLAM ini sebagai agama yang suka berdemontrasi...perjuangkan pegangan anda dengan menjaga adab sebagai seorang muslim....bertindaklah dengan berhemah....ISLAM cintakan kedamaian..maka satu-satunya cara anda untuk bangkit adalah dengan membuat pilihan yang betul ketika PRU 13...Allah telah berfirman di dalam surah At-Taubah ayat 41 yang bermaksud : " Keluarlah kamu ( ke medan pertempuran) dengan berjalan kaki atau berkenderaan dan berjuanglah dengan harta dan dirimu di jalan Allah. Demikian itu lebih baik bagimu, jika kamu mengetahui"

Bagi negeri-negeri yang bebas dari cengkaman pembangkang....seperti yang kerap ana katakan..jangan biarkan apa yang berlaku pada mreka berlaku pada kita....ambillah pengajaran..TAKBIR!!!!! ALLAHHU AKHBAR!!!!!!

No comments: