Monday, September 7, 2009

KATAKAN TIDAK!!!!!!!!!!

Salam ziarah...
Sekarang ni ana dah banyak melihat satu demi satu kepincangan berlaku di pihak pembangkang..Dari selatan sampai utara..dari timur sampai ke barat. tak ada negeri di bawah pimpinan pakatan pembangkang aman damai setakat ni. Mungkin anda mengatakan KELANTAN..ooppss..anda salah...KELANTAN sedang meriah dengan membiaknya berhala-berhala di segenap pelusuk negeri Kelantan..hurm...dulu Perak...haru-biru...Pulau Pinang???Pening kePALA...DEB tak ada...SELANGOR??? sedang hangat di pasaran sekarang.
Benarlah ada sebuah hadis yang maksudnya begini..Jika kita meminta-minta sesuatu jawatan sedangkan kita tidak layak maka kita akan dihina dengannya tetapi jika jawatan itu hak kita, maka kita akan dipermudahkan segala urusan.
Nah...hal ini telah jelas terbukti sekarang ini..dan kita dapat menilai sebenarnya siapa yang layak..siapa yang tidak layak...
Rakyat Selangor...bangkitlah dan sedarlah sekarang...jangan sampai apa yang berlaku di Pulau Pinang berlaku di tempat anda...jangan sampai tanah Selangor juga dipajak sehingga 999 tahun..jangan biarkan..
Amanah kepada anda sebagai khalifah ialah untuk menjaga segala apa yang ada di muka bumi ini. Jangan biarkan dan jangan pernah rela tangan-tangan anda menjadi salah satu faktor kerosakan di muka bumi ini. Seperti yang ana pernah katakan..u want it u get it...jika dulu anda tersilap membuat percaturan...sekarang marilah kita sama-sama men"checkmate" kan pemerintahan PAKATAN RAPUH di Selangor dan juga empat buah negeri-negeri lain yang mengalami nasib yang sama. Slogan negara berkebajikan hanya layak digelar negara berantakan jika mereka terus memerintah.
Kepada negeri-negeri lain yang masih selamat...please...please..please....kekalkan kemakmuran negeri anda...jangan biarkan diri anda di selubungi kepincangan PAKATAN RAPUH di bawah pimpinan ANWAR IBRAHIM. Pengajaran telah dapat dilihat dengan jelas...janganlah anda masih enggan menerima kebenaran yang pahit itu...
Luqmanulhakim pernah berpesan kepada anaknya..."Qullil haq walau kana muran" berkatalah yang benar walaupun ianya pahit. Maka kepada penyokong tegar PAKATAN RAPUH...mengakulah...berkatalah yang benar kerana anda tahu apa yang anda sokong itu bukannya membina tapi menghancurkan....masih belum terlambat.....Allah masih memberi ruang kepada anda untuk memperbetulkan keadaan di PRU 13...TAKBIR!!!!ALLAHHU AKHBAR!!!!!!!

2 comments:

Che Leh Jangok said...

Yang dah silap tu dah merasalah. Dok tunggu peluang nak betulkan dah. Yang belum silap dok cari jalan rak rasa lah akibat silap tu apa jadi. Tapi parahnya yang dah pernah rasa akibat dari silap pun masih tak sedar dok ulang nak tanggung lagi parahnya akibat silap itu.

ks30069 said...

Diharap segala yang berlaku menjadi iktibar kepada penyokong PR....Pasti keadaan menjadi gila jika ruang diberikan kepada DSAI untk jd PM....