Tuesday, October 20, 2009

teruskan perjuangan...perbaiki kesilapan...

salam ziarah salam perjuangan salam mesra selamanya...
hurm..ana merindui saat untuk berbicara di ruangan ana ini sebenarnya...tetapi malangnya ana agak sedikit sibuk mendidik anak bangsa ana...walau bagaimana pun tidak bermakna ana lupa tugas ana sebagai pedang srikandi di medan siber..

Alhamdulillah...apabila menyaksikan Perhimpunan UMNO yang berlangsung baru-baru ini ana yakin kerajaan akan mampu menguasai kembali 5 buah negeri yang nasib rakyatnya bagaikan tiada siapa sudi membelanya...dengan ketegasan dan juga kesungguhan yang ada ada pada Perdana Menteri kita, Insya Allah gelombang BIRU akan gah menghempas golongan yang membuat kacau ke pantai kehampaan...hurm...

Buat rakan-rakan mahasiswa/wi bakal yang bakal menjadi tiang negara...berhati-hatilah mulai sekarang..jangan biarkan nasib yang telah menimpa rakan-rakan kita akibat terpedaya dengan momokan dari pihak sana.

Kita sendiri telah dapat melihat satu persatu tampok pimpinan pihak sana telah menjadi goyah dan bakal rebah...Oleh yang demikian kita ambillah pengajaran dan jangan sesekali mengulangi kesilapan yang sama. Alangkah kurang bijaknya kita jika melakukan kesalahan yang telah nyata dapat kita lihat sendiri kesannya. Buat pihak sana....dah sudahlah tu....kredibiliti anda ternyata sudah...kembalilah ke alam nyata....
Sahabat-sahabat seperjuangan...teruskan perjuangan kita...dan buat para pemimpin di bawah pimpinan PERDANA MENTERI kita...teruskan usaha dan jadikan pengalaman lampau sebagai pengajaran. Jika bukan anda siapa lagi yang dapat diharapkan oleh rakyat???? Jangan terleka teruskan perjuangan...perbaiki kesilapan...INSYA ALLAH kemenangan PRU akan datang menjadi milik kita..Perjuangan kita untuk ALIF, BA dan TA..Agama, Bangsa dan Tanah air..TAKBIR!!!!!




2 comments:

C L J said...

Salam RPS:

PRU 13 nanti bergerak di mana. Dah siapkan laluan, lorong dan tangganya?

revolusi pedang srikandi said...

wlam....insya Allah ana akan bergerak di negeri kelahiran ana sendiri...cuma jika ditakdirkan ana berada jauh ana tetap akan membantu perjuangan rakan-rakan yang lain..